آموزش نماز

آثار و برکات نماز

آموزش نماز

آثار و برکات نماز

حضرت عیسی و نماز


داستان عیسی و مادرش مریم که دارای مقام عصمت و طهارت بود ، از عجایب مسایل روزگار است .
خداوند مهربان برای نشان دادن قدرت خود ، و برای عبرت دیگران و در جهت هدایت امتها به طور مکرر به واقعه ی عظیمه ی این پسر و مادرش در قرآن مجید اشاره فرموده است .
از عجایب حیات عیسی سخن گفتن او در گهواره پس از ساعاتی چند از ولادت است که در آن گفتار ، حقایق الهیه را برای مردم بازگو کرد و به خصوص به این معنا اشاره فرمود که من مامور به نمازم :
( قال انی عبْدالله اتانی الْکتاب و جعلْنی نبیا * و جعلنی مبارکا ایْنما کنْت و اوْصانی بالصلوه و الزکوه ما دمْت حیا * و برا بوالدتی و لمْ یجْعلنی جبارا شقیا * و السلام علی یوْم ولدْت و یوْم اموت و یوْم ابْعث حیا )(1) .
عیسی در گهواره گفت : همانا من بنده ی خدایم ، به من کتاب آسمانی عنایت شده و به شرف نبوت آراسته ام و هر کجا باشم برای جهانیان مایه ی برکت و رحمتم . من تا زنده ام دستو دارم نماز را به پای دارم و زکات مال بپردازم . من مامورم به مادر نیکی کنم و از شقاوت دورم . سلام حق بر من روزی که به دنیا آمدم و روزی که می میرم و روزی که در قیامت مبعوث می شوم . .

پاورقی :1ـ مریم ( ) 30 ـ 33 .

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد