آموزش نماز

آثار و برکات نماز

آموزش نماز

آثار و برکات نماز

دعای بعد از اذان


 بهترین زمان برای استجابت دعا و مورد قبول بودن آن نزد الله متعال هنگام نماز قبل و بعد آن خصوصا در مسجد می باشد. و این دعاها به شرح زیر می باشد:

  اَللّهُم رَّبَّ هذِهِ الدَّعوَةِ التامَّهِ و الصَّلوة القائِمَةِ آتِ مُحَمَّداً الوسیلَةَ وَالفَضیلَةَ وَابعَثَهُ مَقاماً مَّحمُوداً الَّذِی وَعَدَتَّهُ إِنَّکَ لاَ تُخلِفُ المِیعادَط.

ای خدا صاحب این دعوت کامل، و نماز استوار – محمد(صلی الله علیه و سلم) وسیله و فضیلت عطا فرما، و او را در مقام محمود مبعوث فرما. مقامی که وعده آن را فرموده اید همانا تو خلاف وعده نمی کنید.

 

یا دعای زیر خوانده می شود

اَللّهُم صَلِّ وَ سَلِّم وَ بارِک عَلی النَّبی الکریم وَ آلِهِ اَللّهُم رّبَّ هذِهِ الدَّعوَةِ التامَّهِ و الصَّلوة القائِمَةِ آتِ سَیِّدینا مُحَمَّداً الوسیلَةَ وَالفَضیلَةَ وَ الدَّرَجةَ الرَّفیعَةَ العالیةَ وَابعَثَهُ مَقاماً مَّحمُوداً الَّذِی وَعَدتَهُ  وَ ارزُقنا شَفاعَتَهُ وَ زِیارَتَهُ. آمین بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرَّحمین.

خدایا صلوات و سلام و برکتی(که وعده فرموده ای) عطا فرما بر نبی بزرگوار و آل او خداوندا صاحب این دعوت کامل، و نماز استوار - محمد(صلی الله علیه و سلم) را وسیله و فضیله عطا فرماو درجات و مقامات عالیه و او را در مقام محمود معبوث فرما، و شفاعت او را رزق ما گردان، و زیارت او را نصیب ما گردان، آمین(استجابت نما) ما را ببخشای ای کسیکه از همه بیشتر بخشایشگری.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد